Om du och de andra bara förstod!


Att bara veta att jag aldrig mer kanske får se dig, hålla om dig, Prata med dig, vara din.
Ont att vara ifrån den personen man saknar mest av allt,
Jag sa ''Jag kommer Älska dig tills dagen jag slutar andas'' , Kan jag inte bara få försvinna för jag orkar inte att det ska göra ont hela tiden.
Att gråta för en kille som egentligen inte förtjänar det ,Men tydligen så gör du det?

Varför?, sabbade jag det pga den jävla Alkoholen som fuckade upp mitt liv, skolan som fick mig att dricka mer, allt det där som förstörde. Jag kunde sluta men det gick för långt..För långt för att det skulle vara sådär lätt att sluta men du insåg inte hur svårt det var, Folk blundade för mina problem, dom såg det aldrig?
Hur kan man inte se hur dåligt jag mår?, Vännerna hjälpte mig, men det funkade inte..Sket i deras ord, vad jonas sa,mamma sa..Fan gjorde jag det?

Så många gånger jag tänkt ge upp, men det var alltid något man levde för Han ,familjen och vännerna. Hur kan man svika någon så mycket som  jag gjort, hur kan man vara så jävla dum att aldrig inse vad man gjort.

Vill bort från allting, bort från salem, den enda jag vill är till är dig.

Levande, men död inombords..Jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Natta

Älskling, allt kommer bli bra jag lovar!

Du kan alltid snacka med mig <3

2012-05-07 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0