Of course I miss it, but we have the best like this!


Hej!

Går dagen var väl sådär, Skolan var väl helt okej där oxå fast kunde varit bättre är nog för att jag tänker på en massa skit!

Igårkväll så var vi på Unkan, spelade fotboll med nicklas,idas farbror och Freddie..haha skit kul fkt :)
Idag så lovade dom på unkan mig att jag skulle få baka haha, Tror vissa av oss tjejer ska dricka idag..Så det blir najjs att vara ute oxå och inte bara på Unkan!



Måste snacka med min Delli om hur jag ska göra osv, Vi hörs sen!


Du var mitt ljus i mörkret, du var luften jag andades, du var min mening med livet!

           Trodde aldrig att jag skulle skriva det här igen, Men jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0