Vad blev jag glad över Egentligen?


Jag vet att jag kommer klara mig genom det här, hur många gånger jag än kommer falla, så kommer jag ta mig upp efter varje gång. För nu har jag en vilja att klara mig, en vilja att inte faila igen.
Jag klarar mig inte utan hjälp, den där hjälpen man behöver innan man ger upp helt.
Utan mina vänner, skulle jag inte suttit här idag.
Jag blev sårad, jag blev ledsen, jag blev arg, men just idag är jag glad? Men för vad, kanske är för att mina vänner alltid finns där, att jag börjar få känslor för någon annan men samtidigt så är jag rädd för vad som kommer hända? Saknar han, saknar tiden vi hade, men som sagt det är över mellan oss två nu!

Att en sådan sak kunde förändra hela mitt liv, att den finaste killen som fanns för mig, lämnade mig.

Mamma, förlåt för alla gånger jag kom hem full, förlåt för alla gånger jag blev hem skjutsad av Polisen, förlåt för alla gånger jag lovade dig men svek dig istället.

Allt kommer bli bättre, det lovar jag dig!


Förlåt, Mamma.


 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va söööt du är becka! Finns alltid för dig! vad som än händer! bara att ringa, dag som natt spelar ingen roll när! älskar dig! <3

2012-05-06 @ 00:06:08
URL: http://amandaonatalie.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack världens finaste, Är det något så lovar jag att ringa oavsett tid på dygnet!♥



Jag älskar dig!

2012-05-06 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0